Krémes (porból)

Címkék: sütemény

2012.02.05. 08:30

Szégyen szemre... De annyira kíváncsi voltam, hogy vajon tényleg működik-e a dolog, porból krémest készíteni! Már jó pár hete megvettem, de végül most adódott alkalom. Mindenben a használati utasítás szerint jártam el és meglepően jó lett a végeredmény. Szép is, finom is. A fiam kicsit pudingosnak tartotta a krémet, a cukrászdai tényleg habosabb állagú, de kb. ennyit lehetett vele kötekedni. No meg az E betűk persze, de néha talán belefér ennyi...

25 dkg leveles tésztából 2 db 20x30-as lapot nyújtottam, villával megszúrkáltam és 200 fokos sütőben pár perc alatt megsütöttem. A lapok sülés közben kicsit összementek, így az eredetileg használni szándékozot tepsi nem jöhetett szóba. Egyébként sem tudom, abból hogyan varázsoltam volna ki a sütiket... Szerencsére találtam egy pont megfelelő méretű dobozt, aminek a tetejét levágtam, alufóliával kibéleltem, ebbe tettem az egyik tésztalapot.

1 csomag krémes krémport

8.5 dl tejjel 1 perc alatt habosra kevertem (a használati utasítás szerint 8-9 dl-t használhatunk, ha több a tej, krémesebb lesz) és a tésztalapra halmoztam. A másik tésztalapot 12 kockára vágtam, így helyeztem el őket a krém tetején. Minimum 1 órára hűtőbe kell tenni, utána szeletelhető. Én úgy csináltam, hogy a doboz oldalait levágtam, így egyszerűen ment a dolog. Ha lesz legközelebb, akkor kisebb lapokat sütnék, hogy még magasabb legyen krém.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr904064704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2012.02.06. 05:22:16

Sok különbséget így nem lehet tapasztalni az ízről, a leírásban sem szerepel a siker történet.
Jó lett?

eszterlánc21 · http://eszterlancfoz.blog.hu 2012.02.06. 10:22:46

@Lakásfelújító Feri: jó lett, teljesen vállalható, pici mű mellékíz, talán... de mindenki lelkesen ette, nagyobb volt a meglepődés, hogy ez így tényleg jó lett, mintsem hasonlítgatni kezdték volna. megjegyzem, egyes cukrászdaiaknál is simán jobb volt, persze nem az igazi jó krémeseknél :)
süti beállítások módosítása