A múltkori medvehagymás pitéből kimaradt egy kevés olajon megfonnyasztott levél. Kissé tétován nézegettem másnap, hogy ezzel most mihez kezdjek. Aztán eszembe jutott a meleg spenót salátám és innen már ment minden, mint a karikacsapás. Csak semmi bonyolítás! Egy kis szalonna alapnak, egy kis újhagyma csak úgy, mert van és már kész is. A natúr sült halhoz remekül passzolt, szinte már diétás, ha a szalonnától eltekintünk, bár ekkora mennyiség akár bele is férhet...

Kevés húsos szalonnát csíkokra vágtam, kissé megpirítottam.

Egy vastagabb újhagymát felkarikáztam, a szalonnához adtam. Pár perc múlva jött a

medvehagyma, épp csak átmelegítettem, mivel ez tegnap már előpárolódott.

Pici só, bors és kész. A halsütéssel együtt volt negyed óra. De ennél sokkal több időt is megért volna az íze :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr154473046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása