Áfonya mézes tejszínnel

Címkék: édesség áfonya

2012.08.08. 10:46

Ahogy közelgett a fiam lengyelországi táborozásának napja, úgy jutottak szépen eszembe az én gyerekkori emlékeim a zakopánéi nyaralásról. A reggeli tejlevesek (brrrr) és az erdészházakban kapható friss áfonya tejszínnel. Akkor ettem életemben először áfonyát és igen kellemes emlékeket hagyott bennem. Manapság már nálunk is lehet a piacon kapni, egyre gyakrabban veszek is belőle. Legutóbb a rikottás amerikai palacsintámba sütöttem bele, nagyon finom lett. Ezúttal azonban szóba sem jöhetett semmi, amihez valamilyen melegítő berendezést kellett volna bekapcsolni, ellenben eszembe jutott az a tejszínes áfonya... 

áfonya tejszínes krémmel.JPG

2 dl tejszín

1 csomag vaníliás cukorral krémesre vertem, majd hozzáadtam 

1 dl sűrű tejfölt és 

1 evőkanál mézet és ezekkel is habosítottam még egy kicsit, majd hűtőbe tettem. Ezután már csak annyi teendő volt, hogy ízlés szerint a krémre tegyük az áfonyát, vagy az áfonyára a krémet...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr824696922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása