Morzsás rebarbara 2

Címkék: rebarbara

2013.06.06. 08:30

Nem találom a piacon azt a nénit, akitől eddig a rebarbarát vettem... Szerencsére most már a hiper-szuperekben is hozzá lehet jutni. A most vásárolt rebarbara végre olyan rózsaszínes és kevésbé savanyú, mint amilyenre 20 év előttről emlékeztem. Úgy tűnik, ebből is van többféle. Ráadásul most egy kis epret is kevertem hozzá, így aztán nagyon szép színű lett a rebarbarás morzsám. A  tágabb is család megette, de rajongók nem lettek. Ez van, ezzel jár, ha nálam ebédelnek, kénytelenek időnként elviselni a kísérletező kedvemet :) Nekem ízlett, férjnek pici cukor még jól jött volna. Érdekes módon mintha sütés után savanyúbb lett volna, mint nyersen.

morzsás rebarbara.JPG

Bár alapvetően egyformán készítem ezeket a morzsás dolgokat, most változtattam néhány apróságon.

50 dkg (2 vastagabb és 1 vékonyabb szál) rebarbarát meghámoztam  és pár centis darabokra vágtam. 

egy marék eperrel kiegészítve kivajazott tálba tettem és megszórtam

3 evőkanál (5 dkg) barna nádcukorral. 

A morzsához 

20 dkg lisztet összemorzsoltam

12.5 dkg vajjal, majd hozzá kevertem

6 dkg cukrot (nyírfacukor/eritritol),

5 dkg zabpelyhet (ettől ropogósabb lett) és 

1 csipet sót. Hőlégkeverés mellett 180 fokon (amúgy 200) sütöttem kb 20 percig. 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr895346093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása