Míg ti a spanyol ízelítőket olvastátok, addig én diétáztam. Nem saját jószántamból sajnos... De ahogy mondani szokták, minden rosszban van valami jó, újból be tudom gombolni azt a nadrágomat, amit már a nyaralás előtt sem nagyon tudtam, utána pedig különösen nem. Szombatra szedtem magam össze annyira, hogy főzni bis írtam és a normál evést is bevállaltam. Ez alkalomból készítettem gulyáslevest csirkéből. Magam sem gondoltam volna, de nagyon-nagyon jól sikerült, ha nem féltem még a gyomromat, akkor repetáztam volna. A férjem nem féltette az övét, úgyhogy többször is szedett :)

csirkegulyás új.JPG

1 nagy fej hagymát apróra vágtam (kb 15 dkg) és

1 kanál libazsíron pirítani kezdtem. Adtam hozzá

1 egész paradicsomot (egy féllel kezdtem, de aztán kellett még az a kis savasság bele) és

egy fél paprikát,

1 babérlevelet,

sóztam, picit borsoztam is, belereszeltem

2 gerezd fokhagymát, szórtam rá

1 csapott evőkanál pirospaprikát, majd kevés vízzel felengedve pároltam pár percig. Erre szerintem azért van szükség, mert a csirkehús viszonylag gyorsan megfő és nem lenne ideje a hagymának annyira szétfőnie, hogy szaftot képezzen. Ezután tettem bele

4 csirkecombot kisebb darabokra vágva. Kis idő múlva következett

30 dkg vegyes zöldség (sárgarépa, karalábé, petrezselyem, zellerlevél), majd később

30 dkg krumpli. Ha minden megpuhult, hagyhatjuk kicsit állni, majd petrezselyemzölddel, csípöspaprika karikákkal és persze friss kenyérrel tálaljuk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr733133335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása