Saláta, már megint... Ez van, életmód váltás, vagy mi. De azt kell, hogy mondjam, hogy élvezzük. Ha belegondolok, talán már meg is untuk az eddigi vacsoráinkat, ez a salátázósdi most jóleső változatosságot jelent. És nem is rossz érzés ám, hogy nincs éjszakára borzasztó teli has, miközben azért nem is korog. Ezt a salátát most a narancs inspirálta. Dolce Vita szervezésében érkezett hozzám is 12 kg kezeletlen héjú, frissen szedett, érett szicíliai narancs. Valami isteni! Esszük szorgalmasan és persze töröm a fejem, hogy mit készítsek még belőle. Például ezt az egyszerű kis salátát. Bár a narancs-sárgarépa pároshoz erősen kívánkozott volna egy kis gyömbér, vagy curry, ezúttal szándékosan nem fűszereztem erősebben. Így is nagyon finom volt, szaftos, ropogós, természetesen édeskés.

kb 30-35 dkg sárgarépát meghámoztam, nagylyukú reszelőn lereszeltem.

1 nagy narancsot kifiléztem (enéllkül is jó lehet, de most kedvem volt hozzá) és kicsorgó levével együtt a répához adtam.

1/4 fej lilahagymát vékony szálakra vágtam, ezt is a salátához kevertem, Ezután már csak némi

só, bors, olíva olaj és citromlé következett, 2 óra érlelés, aztán jóízű elfogyasztás.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr604224461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása