Igazából nem tudom, hogy ez egy családi recept, vagy az egész országban ismerik, én mindenesetre eddig csak anyukámnál láttam, ettem. Számomra ez AZ újkrumpli... Aki még nem ismerte eddig így, tegyen egy próbát!

Az újkrumplit hideg sós vízbe tesszük áztatni kis időre, majd ledörzsöljük a héját (héj kezdeményeket...), felkockázzuk és sós vízben megfőzzük. Közben újhagymát és petrezselymet aprítunk, amelyeket olajon megfonnyasztunk kissé, majd megszórjuk pirospaprikával és tejfölt teszünk bele. Kicsit összerottyantjuk, majd jöhet bele a megfőtt krumpli, amivel lazán átkeverjük. Köretként kínálhatjuk bármilyen húsféléhez, de szerintem akár önálló étel is lehetne, annyira jó :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr442976732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takacsveca93 2018.07.01. 21:39:01

Isteni recept, máris éhes lettem, ahogy csak olvastam. Köszönjük :) www.ujsagomat.hu/penny-market/
süti beállítások módosítása