sertéssült egyben

Címkék: sertés hús

2011.03.20. 08:30

Gyermekkorom egyik meghatározó íze... Sertéssült krumplipürével és paradicsom vagy sóskamártással... Van már itt a blogon ez az étel pulykacombból készítve, de azért ez az igazi. Sajnálatos módon a gyerekek leszoktak a mártásokról, találtam viszont a fagyasztóban egy kis fehérboros párolt káposztát, ezzel is nagyon finom volt.

1.2 kg sertéscombot három darabra vágtam, alaposan sóztam, borsoztam és

kb 20-25 dkg felforrósított zsírba tettem. A húst pár perc alatt hirtelen körbe sütöttem, majd a hőmérsékletet lecsökkentve fedő alatt sütöttem tovább, immár

2 fej negyedelt hagyma és

8 gerezd fokhagyma társaságában. Kb 1.5-2 óra alatt készül.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr62742905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása