Krumplis pogácsa

Címkék: pogácsa

2011.04.23. 08:30

Kezdhetném megint a sütővel, de már nem teszem... Amúgy is javításra került azóta, úgyhogy legközelebb még jobb lesz ez a pogácsa (pédául magasabb), pedig már ez sem volt rossz. Nagyon nem. Kezdek belejönni a pogácsázásba, még a végén rendes falusi háziasszony lesz belőlem :)

25 dkg maradék krumplipürét összegyúrtam

45 dkg liszttel (ez nem szentírás, amennyit felvesz),

1 tojással,

1 evőkanál sóval,

25 dkg margarinnal, valamint

2.5 dkg, kevés cukros, langyos tejben felfuttatott élesztővel. Kelesztés után ujjnyi vastagra nyújtottam, becsíkoztam a felületet, majd bekentem tojással. A másik adagra köménymagot is szórtam, majd felkockáztam és tepsibe tettem. 200 fokon egyelőre nem tudom hány perc...

2012. március

Margarin és tojás nélkül nem pogácsát, hanem lepényt készítettem belőle, amit aztán darabokra törve, afféle lepénykenyérként ettünk szatfos marharaguval, a maradékot pedig csak úgy uzsonnára.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr482832246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása