ibolya cukorban

Címkék: egyéb ibolya

2011.04.25. 08:30

Most, mire ezt a posztot közzé teszem, már vége az ibolyaszezonnak. Már nem emlékszem hol, de több blogon is láttam, hogy cukorban tettek el ibolyaszirmokat. Olyan szépek voltak azok a képek és annyi ibolya virágzott a környékünkön és annyit hallottam már az ehető virágokról, hogy úgy éreztem, ezt most nekem is meg kell csinálnom. Akkor is, ha nem jó semmire...

Néhány napig így tároltam, néha összeráztam, megszagoltam. Hihetetlenül erős ibolyaillat keletkezett az üvegekben, noha a növénykének alig érezhető illata volt. Az állás során a cukor erősen átnedvesedett, így nem mertem tovább így tárolni, hanem egy tácára öntve 1 nap alatt kiszárítottam. Aztán némi tépelődés után, hogy most mi legyen, végül a kávédarálón történő ledarálást választottam. A keletkező cukor olyasmi lett, mint a vaníliás cukor, csak fekete szemcsék helyett lilák vannak benne és vanília helyett ibolya illata... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr52797127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cérnamama 2011.04.26. 08:33:47

Iboly sütire?Megyek az udvarra, szedek egy csokornyit.
süti beállítások módosítása