Almatorta

Címkék: alma sütemény

2011.10.02. 15:00

És még mindig alma... Egy újabb bevált és ismét jól sikerült recept, a lányom nagy kedvence. Gondolom. Mert az ebéd után megmaradt nagyobb darabot délután már hiába kerestem...

2 tojást kikevertem

10 dkg vajjal,

10 dkg cukorral,

1 citrom reszelt héjával,

csipet sóval, majd

15 dkg liszttel és

fél csomag sütőporral, valamint annyi tejjel, hogy se túl folyós, se túl kemény ne legyen a tészta. Egy 23 cmátmérőjű formába tettem, majd

3 nagyobb meghámozott, feldarabolt és a "hátukon" bevagdosott almával sűrűn kiraktam a tésztát, jól bele is nyomkodtam őket a tésztába. Tetéjét megszórtam fahájas cukorral, majd 180 fokon 40-50 pecig sütöttem.

-----------

2011. 09.24.

Ezúttal nagyobb (pontosan dupla) adagot sütöttem, tekintve a nagyobb létszámot. Most vékony szeletekben tettem rá az almát (állítva). Nagyon szép lett, de így arányaiban kevesebb az alma és ez egy picit hiányossága volt így.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr772835373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása