rukkola krémleves

Címkék: leves rukkola

2011.07.19. 09:30

Maradt még egy kis rukkola, így utána néztem a neten, hogy vajon mit is lehetne még kezdeni vele. Első pillantásra meglepődtem, hogy krémlevest is lehet készíteni belőle, de aztán el is mosolyodtam. Ha medvehagymából lehet, akkor ebből is... Lehet bizony, méghozzá finomat. A lányomnak és nekem kifejezetten ízlett és a fiam is szó nélkül megette. Érdekes módon a levesben egész más íze van a rukkolának, mint nyersen, elveszti a "vad" ízét, csak valami kellemes fűszeresség marad.

Fél fej hagymát

kevés oliva olajon megpároltam, kicsit hagytam karamellizálódni egy kevés

balzsamecet társaságában, majd rátettem a

rukkolát is (kb 6.5 dkg volt). Felöntöttem vízzel és

1 leveskockával ízesítettem (mert nem volt kis adag alaplevem). Pár percig főztem, majd összeturmixoltam és

1 csapott evőkanál liszttel és

1 dl tejszínnel behabartam.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr253068216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása