natúr lazac 2

Címkék: lazac hal

2011.07.21. 09:30

Két fontos dologban különbözik ez az egyszerű lazac amúltkoritól. Először is nem fagyasztott, hanem friss halból készült, ami ugyan a lazac esetében nem jelent olyan óriási különbséget, mint a többi hal esetében, de azért itt is nyer a friss. Másrészt mégsem volt teljesen natúr, mert egy bizonyos tengeri algás fűszerkeverékkel ízesítettem, ami hagymát, póréhagymát, zellert, bazsalikomot is tartalmaz az alga mellett. (No meg nátrium glutamátot, ami ugyan nem menő, de ebben az egy esetben kivételt szoktam tenni, mert nagyon szeretem ezt a fűszersót).

Olaj és vaj keverékében sütöttem meg erős tűzön, így kívül kellemesen megsült, belül azonban puha és szaftos maradt. Mert a lazaccal a legrosszabb, ami történhet, az az, ha kiszárítjuk. Szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr253068254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása