rakott zöldbab

Címkék: zöldbab sertés hús

2011.07.23. 09:30

Anyósomtól gyönyörű, friss zöldbabot kaptunk és mivel mostanában volt zöldbabos leves, ezért ezúttal rakottas készült belőle. 

 

0.5 kg darált sertés combból pörköltet főztem, a kapott

kb 65 dkg zöldbabot sós, hagymával ízesített vízben megfőztem, előző napról pedig maradt

kb 40 dkg főtt rizs, ezeket használtam a rétegzéshez a következő módon: zöldbab - rizs - hús - zöldbab. A tetejére

4 dl tejfölt összekevertem

1 dl tejszínnel és

1 tojással. Kicsit megütögettem, rázogattam a tálat, hogy az alsóbb régiókba is kerüljön a tejfölös masszából, de lehet, hogy enélkül is működött volna, mindenesetre pont jó lett a szaftossága. Hidegen sütőbe tettem, amit közben 225 fokra állítottam. Ha szépen megpirul a teteje akkor kész.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr793070183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása