A tavalyi év egyik nagy kedvence volt, így bérelt helye lett az idei kollekcióban is. És bár már megjelent a recept tavaly és pár napja a gyűjteményes posztban is, most mégis újra közzé teszem. Ennek pedig az az oka, hogy bár idén némileg változott a recept, a végkövetkeztetésem az, hogy nem lehet elrontani, bármilyen arányokkal és összetevőkkel isteni finom.

0.5 kg gyümölcsös, cukrozatlan müzlit (30% gyümölcstartalmút) összegyúrtam

10 dkg aszalt vörös áfonyával,

5 dkg vegyes kandírozott citrusfélével,

17.5  15 dkg puha margarinnal vajjal,  

2 tojással + 1 fehérjével,

5 dkg nádcukorral (és/vagy mézzel). A lágy masszát kicsit a hűtőbe tettem dermedni, majd kanálnyi darabokat kivéve belőle, a sütőparírral bélelt tepsibe, kis kekszeket formáztam    pogácsa szaggató segítségével csinos kis tallérokat formázok, az új bevonatos tepsimnél sütőpapírra nincs szükség. 200 fokon kb 10 percig sütöttem, majd rácson hűtöttem.

müzlis süti új technológiával blog.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr173447388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bicska Maxi (törölt) 2011.12.11. 16:24:46

Imádom, a kedvenc kekszem! :)
süti beállítások módosítása