Beígértem a lányomnak, hogy a pizsama party után "amcsi-palcsit" kapnak reggelire. Nálam ez eddig egyértelműen a rikottás változatot jelentette, ezúttal azonban csak egy kis dobozzal volt belőle itthon, így 9 főre ki kellett egészítenem a reggelit normál amerikai palacsintával. Igyekeztem valóban eredeti receptet keresni a neten, de ilyen persze nincs, mindenki másképp csinálja egy kicsit. Én így:

30 dkg lisztből

1 csomag vaniliás cukorból,

egy csipet sóból,

3 tojás sárgájából, valamint

1 teáskanál sütőporból

annyi tejjel kevertem palacsinta tésztát, hogy a szokásosnál jóval sűrűbb legyen. Ezt lazítottam aztán

3 tojásfehérjéből vert habbal. Egy serpenyőben vajat olvasztottam, majd egy nagy evőkanállal több adagot tettem be egyszerre sülni, a kanállal kis körökké igazítva a tésztát. Miután mindkét oldal megsült, lehetőleg frissen tálalom, mert úgy az igazi. Volt hozzá juharszirup, porcukor, lekvár, nutella és szörp is, de a bevállalósabbja igazi amerikai módra baconnel ette. Igaz, ezt így már juharszirup nélkül...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr294294189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása