Mióta esszük a medvehagymát, azóta terveztem valamilyen kenyérre kenhető krémet készíteni belőle. Most jött el az alkalom. Nem bonyolítottam túl, ennél egyszerűbbet nehéz lenne kitalálni. Az ízesítéssel sem kell sokat vesződni, hiszen pont az a lényeg, hogy a krémnek medvehagyma íze legyen. Aztán ha készen van, kenhetjük. Bármire. A kenyéren kívül akár pogácsára is, sőt, amint az a szombati összejövetel alkalmából megbizonyosodott, akár tortilla chipsre is :) Igazából egy kicsit még emlékeztet is ez a zöld, fokhagymás íz az avokádókrémre...

medvehagymás túrókrém.JPG

10 dkg medvehagymát (ekkora mennyiségel jó erős lesz a krém, lehet kevesebbet is használni) megmostam, a szárakat letéptem, majd a késes aprítómba szuszakoltam. Rövid idő alatt összeesett annyira, hogy mellé fért még

25 dkg túró,

10 dkg zöldfűszeres krémsajt (lehet sima is, de nekem pont ilyen volt itthon),

1-3 evőkanál tejföl (attól függ, mennyire akarjuk tömörebbnek, vagy lágyabbnak) és

, ízlés szerint. Kézzel még kicsit átkeverjük, aztán mehet egy tálba és akár azonnal is fogyasztható, de a hűtőben egy hetet is kibír. Ha kibírjuk, hogy ne együk meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr25228015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása