Ezt a receptet alig merem leírni, hiszen jó sok vitát olvastam már erről, hogy hogyan is kell ezt jól csinálni és hogy honnan származik, hogyan autentikus. De pont ezért, mert jókora eltérések vannak a sok "egyetlen és igazi" között, én egyszerűen csak azt mondom, hogy én így csinálom...

 

25 dkg spagettit felteszek főni sós vízbe, közben

5 dkg húsos szalonnát/zsíros sonkát

kevés olíva olajon megsütök, amihez a végén reszelek

1-2 gerezd fokhagymát

2 egész tojást kissé felverek,

sózom, borsozom,

0.5 dl tejszínnel hígítom és belereszelek

3-4 dkg parmezánt. Ha a tészta megfőtt (al dente), akkor a sült szalonnához keverem majd ráöntöm a tojásos mártást. Csak addig melegítem össze az egészet, míg a mártás megkocsonyásodik, de nem sül szárazra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr202486732

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Spaghetti alla carbonara, a legeredetibb 2010.12.10. 00:14:00

Turkáltam a neten, hogy készül a spagetti carbonara? Azt láttam, mint mindig: ugyanaz a recept sok oldalról visszaköszön, helyenként módosításokkal, máskor meg szóról szóra. Megy a lopkovice itt is. Nomeg a butaság. Már a wikipédia is átvett egy o...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása