Azt mondják, vannak ízkombinációk, amelyek az égben köttettek... És hogy a csoki-narancs párosítás is ezekhez tartozik, az biztos. Például ebben az egyszerű kis muffinban is jól működik a dolog, amit a lányom kért, iskolai buliba vinni.

 

15 dkg puha vajat habosra keverek

10 dkg cukorral, majd

1 tojással is. Belereszelem

1 narancs héját és belenyomom a

levét is, ha szükséges, akkor naracslével kiegészítve 2 dl-re.

5 dkg narancslekvár és

10 dkg étcsokoládé darabolva kerül még a tésztába. Hozzászitálok

20 dkg lisztet, amit előtte

1 csomag sütőporral kevertem el.

180 fokos sütőben 20-25 percig sütöm. Ja igen, én az itt megadott adagokból nem 12, hanem 18 sütit szoktam készíteni, azért ilyen kicsik.

2012.02.03.

És egy változat, amikor is a narancslekvár helyett friss narancsot teszek bele. A narancs héját belereszelem, majd a meghámozott narancsot pürésítem és narancslével 3 dl-re egészítem ki. Egyébként ugyan úgy készül, ahogy a feljebb leírtam. Ha lehet, így még fantasztikusabban finom, a férjem nemes egyszerűséggel élete muffinjának nevezte...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr332487862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása