vegyeszöldség-krémleves

Címkék: leves vegyes zöldség

2011.01.19. 08:30

Avagy húsleves pürésítve. Na jó, nem egészen, mert hús az nincs benne, de a hozzávaló zöldségek akár abból is származhatnának. És mert a malackaraj eszembe juttatta, hogy már régen készítettem: kolbászchipsszel tálaltam.

1 fej hagymát kevés olajon kissé megpirítottam, rádobtam

0.5 kg vegyes leves zöldséget (sárgarépa, petrezselyemgyökér, zeller) felkockázva, majd 

0.5 kg krumplit szintén kockázva, majd felöntöttem vízzel. Fűszereztem

1 gerezd fokhagymával,

borssal,

2 leveskockával és puhára fűztem. Tettem bele

1 dl tejfölt, majd leturmixoltam.

A tálaláshoz

kolbászkarikákat saját zsírjukon ropogósra sütöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr112585660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása