Lássuk a lemon curd első felhasználását! Klasszikus, sütés nélküli pite készült belőle villám gyorsan. Csak ismételni tudom magamat, szerintem szuper lett, köszönhetően elsősorban a citromkrémnek. A bővebb családból, akik kóstolták, nem lett mindenki rajongó, de azért ők is illedelmesen megették. Szóval elsősorban továbbra is citromrajongóknak, de nekik nagyon!

citromos pite egyben blog.JPG

Először is elkészült a kekszes alap:

20 dkg kakaós Jó reggelt! kekszet ledaráltam és összedolgoztam 

7 dkg puha vajjal, majd belenyomkodtam egy 23 cm-es tortaforma aljába. A krémhez

12,5 dkg túrót összetörtem, majd kikevertem

25 dkg mascarponéval és édesítettem

5 dkg cukorral 3 dkg mézzel és

3 dkg eritritollal. Rásimítottam a kekszes alapra. Végól pedig 

20 dkg lemon curd került a tetejére. Pár óra hűtés után tálaltam, 12 szelet lett belőle (1 db 75 gr)

1 szelet energia tartalma: 281 kcal, tápanyag tartalma: Fehérje: 5 Szénhidrát: 23 Zsír: 19

citromos pite blog.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr775796730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása