A sárgarépát előszeretettel esszük a férjemmel salátaként és amikor Mágnes Dóránál megláttam ezt az egyszerűségében nagyszerű ételt (reszelt sárgarépát összekeverünk majonézzel, tejföllel és reszelt fokhagymával), rögtön tudtam, hogy ezt meg kell csinálnom. És ahogy sejtettem, ebből visszatérő fogás lesz nálunk, mert pont annyira finom, mint amennyire egyszerű. Tipikusan a nem lehet abbahagyni kategória, de hálistennek a kalóriák száma ezt nem is indokolja feltétlenül :)

És hogy fokozzam az élvezeteket és a vacsorát végérvényesen eltérítsem a fogyókúrás hangulattól, házi készítésú húskrémet is készítettem. Az ok egyszerű, az alaplé készítés során kimaradt főtt sertéscsonttal kezdeni kellett valamit. Hirtelen ötlettől vezéreltetve leszedegettem a csontokról a húst és mustárral, tejszínnel, worchestershire szósszal, sóval, borssal összeturmixoltam (ha vajat is teszünk bele, még jobb lesz, bár kalóriadúsabb). Nagyon finom lett és a sárgarépa salátával, valamint frissen sült magos rozskenyérrel isteni vacsora lett belőle. Másnap pedig egy kis sajttal melegszendvics készült belüle.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr262706387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása