Nem ennek indult, de ez lett belőle. Nekem nagyon ízlett, a család a csirkés változatot jobban támogatta ugyan, de azért a maradék vacsorára történő elfogyasztására is akadtak jelentkezők. Mindenesetre lassan be kéne szereznem valami kínai fűszerkeveréket és kicsit jobban beásni magam ebbe az ízvilágba. Szerintem tartogatna még kellemes meglepetéseket...

Fénykép ezúttal nincs, valaki elfelejtette visszatenni a memóriakártyát a laptopból a számítógépbe...

1 kisebb darab (kb 35 dkg) szűzpecsenyét csíkokra vágtam és bepácoltam

szójaszószba, reszelt fokhagymába és gyömbérbe,

2 dkg szárított shiitake gombát pedig forró vízbe áztattam. Közben

hagymát, sárgarépát, karalábét és zellert hámoztam, szeleteltem. Aztán pedig már gyorsan megy: előbb a húst sütöttem meg két adagban, félretettem, majd a zöldségek következetek ugyanabban a serpenyőben szinten hirtelen pirítva megsütve. Majd husi vissza, egy kis gomba áztató lével és étkezési keményítővel szószosítva és kész.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr592848740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása