csülökpörkölt

Címkék: csülök magyaros sertés hús

2011.05.03. 08:30

Pontosabban nem igazi csülökpörkölt lett végül, de annyira megtetszett a hentesnél az az egész malac csülök és comb, hogy emellett döntöttem. És a recept megjelenése mellett is döntöttem, annak ellenére, hogy megint nincs fényképem, mert az étel annyira jól sikerült, hogy talán még így is érdemes. Ha másra nem is, nekem emlékeztetőnek mindenképpen...

Itt egy máskor készült kép. De a csülök pöri nagyon megy, ez is finom volt :)

csülök pörkölt.JPG

3,5 kg bőrös malac csülköt-combot kicsit nagyobbacska darabokra vágtam (már egy pörköltjöz képest) és

4 nagy (hatalmas) hagymával

1 kanál mangalica zsíron,

4 gerezd fokhagymával,

őrölt köménnyel,

2 evőkanál pirospaprikával,

1-1 paprikával és paradicsommal megfőztem. Pörköltnek. Nagyon jó lett. Legközelebb bográcsban :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr552862842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piszt-ráng 2011.05.04. 21:45:50

Köszönöm a receptet.Eltaláltad az alapanyagokat,legyen benne elég bőr az javítja a pörköltöt-ha a végén nem tálaljuk "koleszterin"Én a legfinomabb csülök pörköltet Veszprémvarsányba ettem .Próbálom utánozni nem megy.Amúgy parképítésbe jó vagyok tudok tanácsot adni,ötleteim is vannak és a csülökpörköltet szeretem.
süti beállítások módosítása