Fogalmam sincs róla, létezik-e a valóságban ez az étel. Nagyon régen jártam Görögországban, akkor nem találkoztam vele. Újabban viszont összefutok itt-ott vele, mint ismerősök kedvence, vagy mint menüétel a májusi rohanásban.

Most pedig itt álltam 5 emberre 2 féle, de csak 3 adagnyi levessel és azon gondolkodtam, mit főzhetnék, amiből 2 adagot is lehet készíteni, gyors, kell bele nektarin (mert jó sok van itthon) és persze finom. Mondjuk a finomat előre nem tudtam, de gondoltam, ha más nem is, én azért csak eszem majd belőle.

Persze megint rengeteg receptet találtam. Kiestek a rostán azok, amihez pudingpor is kellett (nem volt itthon) és azok is, amik fagyasztott erdei gyümölcsöt írtak hozzá (nem tűnik nagyon görögösnek). Igazából volt itthon görögdinnye is, amit sok recept ajánlott még bele, de azt nem mertem...

Íme az eremény és még főzni sem kellett és akadt rá jelentkező rajtam kívül is :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 dl tejszínhez folyamatos keverés közben (mert állítólag kicsapódhat), hozzáöntöttem

4 dl narancslét. Édesítettem

2 cs vaníliás cukorral és fűszereztem

mozsárban összetört szegfűszeggel.

2 nektarint meghámoztam, felkockáztam és a kicsorgó levével együtt a leveshez adtam.

Hűtőszekrényben hűteni, állni hagyni néhány órát és kész.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr812194865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása