káposztás kocka

Címkék: káposzta tészta étel

2010.10.15. 09:00

Ez a férjem kedvenc ételeinek egyike. Nekem sokáig ellenérzéseim voltak vele, valami rejtélyes gyermekkori emlékek miatt. Mostanra azonban én is megszerettem. A gyerekek meg ilyenkor mást esznek...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A jó káposztás kocka egyik titka az arányokban rejlik. Kétszer annyi nyers káposzta szükségeltetik egy adaghoz, mint amennyi száraz tészta.

kb 1 kg káposztát lereszelünk, majd

besózzuk.

5 dkg olajon megpirítunk

2 dkg cukrot, majd beletesszük a káposztát. Alaposan

megborsozzuk és utána fedő alatt megpároljuk. A fentiek alapján ez a káposztamennyiség

50 dkg száraztésztához elegendő, amihez én fodros nagykockát szoktam választani. A kifőtt tésztát és a káposztát összekeverjük és ízlés szerint egy kicsit lepiríthatjuk.

Mi azonban csak a fele mennyiséget szoktuk egyszerre megcsinálni, a többi káposzta megy a fagyasztóba egy következő alkalomra, vagy felhasználásra kerül egyéb módon, többnyire valamilyen péksütemény formájában.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr592356500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása