Vendégségbe készültünk és a véletlen úgy hozta, hogy éppen Halloweenkor. Egyrészről nem vagyok híve az "üzleti" ünnepeknek, másrészről viszont ünnepből sohasem lehet elég. Csak persze nem árt, ha tudjuk, hogy miről is szól...

Mindenesetre a gyerek odakint faragta a tököt, én pedig valami édességet akartam ajándékba vinni. Ezek után mi mást, mint sütőtökös muffint.

Nagy sikert aratott a gyerekek körében, akik tulajdonképpen nem is szeretik a sült tököt. Szóval ezzel nyugodtan lehet próbálkozni ilyen esetekben is...

2 tojást kikeverünk

6 dkg vajjal és

15 dkg nádcukorral, majd hozzáadjuk a

20 dkg sült sütőtököt, belereszeljük

1 narancs héját (és

ízlés szerint gyömbért. Beleszitálunk

20 dkg lisztet, amit előzőleg

6 gr sütőporral kevertünk el. Beleszórunk

10 dkg durvára vágott csokoládét, elkeverjük és mehet a formákba, majd a sütőbe 200 fokon 20 percre.

Azóta készült már úgy is, hogy narancs híján 5 dkg kandírozott narancshéjat tettem bele és 5 dkg narancsos étcsokit. Mit mondjak, nem romlott el tőle... Ez esetben 20x30-as tepsiben süteményként sült, csokis bevonatot kapott. Hőlégkeveréssel sütöttem 150 fokon 30 percig.

 sütőtökös sütemény.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr992414436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása