pirított csirkemáj

Címkék: máj

2011.02.24. 08:30

Viszonylag ritkán eszünk májat. A gyerekek nem szeretik, így aztán csak akkor kerül szóba, ha éppen nem itthon esznek, ilyen pedig ritkán van. És nem biztos, hogy pont van itthon akkor máj... Ezúttal azonban úgy alakult, hogy hétköznap is volt két plusz kosztosom, úgyhogy arra gondoltam, most talán eljött a mi időnk, együnk májat, a gyerekeknek volt még maradék az előző napokról. Viszont úgy látszik ez a fényképezés dolog nehezen megy mostanában... Vagy direkt nem, vagy elfelejtem, vagy későn kapcsolok... Ezúttal ez utóbbi történt, így aztán csak a maradékot összekotorva sikerült képet készítenem.

 

kb 75-80 dkg csirkemájat

fokhagymás tejbe áztattam, majd onnan kivéve alaposan szárazra töröltem őket és kisebb darabokra vágtam.

20 dkg hagymát finomra aprítottam, majd

1 evőkanál kacsazsíron megdinszteltem.

Sóztam, borsoztam, aztán a májat is beleforgattam. Mikor már levet engedett, megszórtam

pirospaprikával és majorannával. Fedő alatt pároltam, viszonylag gyakran megkevergetve. Nem szabad túl sütni, főzni, ha már nem véres a közepe, akkor kész!

Ezúttal petrezselymes krumplival ettük.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr1002667098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cérnamama 2011.02.24. 16:10:49

hü, de régen készitettem, pedig gyors, és majorannával finom!
süti beállítások módosítása