paradicsomleves

Címkék: leves hámozott paradicsom

2011.02.28. 08:30

Pont olyan lett, mint a menzai. Ami jelen esetben dícséretnek számít saját magam felé, mert vannak ételek, amit a menzán tudtak a legjobban... Azt mondjuk kötve hiszem, hogy a konyhásnénik anno olasz hámozott paradicsomból készítették volna, mint most én, mint ahogy eddig én sem ebből, hanem paradicsom püréből/léből. De most csak ez volt itthon és nagyon gyorsnak kellett lennem, csak kapkodtam össze-vissza, aztán meg finom lett. Van ez így néha :)

 

Egy csapott evőkanál lisztből

kevés olajon vékony, világos rántást készítettem, hideg vízzel felöntöttem, majd belezúdítottam

1 doboz hámozott paradicsom konzervet (40 dkg-os). Összeturmixoltam, felengedtem még vízzel

sóztam, borsoztam, cukroztam beledobtam

egy fej hagymát négybe vágva, valamint

2 kiskanál rizset. Addig főztem, míg a rizs megpuhult. És jó lett. (bár ezt magam sem hittem volna...)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr252670784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2011.02.28. 10:27:57

csak a betűtészta hiányzik belőle :)
süti beállítások módosítása