Amolyan hűtőtakarítós projekt. Kis darabka juhtúró, néhány szelet bacon, mit lehet ebből kihozni. És ha nincs kedv az esőben kimozdulni és a fagyasztóban karajszeletek várakoznak? Mert húst enni muszáj, serdülő fiam szinte mást sem kíván enni és persze jó sokat... No, hát ez jött össze belőle. Igaz, eredetileg nem petrezselyemmel, hanem snidlinggel akartam ízesíteni, de sehogy sem találtam. Úgy látszik, azt már korábban kitakarítottam :)

kb 80 dkg-nyi karajszeletet kiklopfoltam, sóztam, borsoztam, majd lisztbe mártottam őket. Közben a

bacont (kb 5 dkg lehetett), kis kockákra vágtam és ropogósra sütöttem őket. A megsült szalonnadarabokat kiszedtem a zsírból, amelyen aztán hirtelen megsütöttem a húsdarabokat. Ekkor a hússzeleteket is kivettem és a serpenyőbe a

kb 5 dkg juhtúrót és

5 dkg ömlesztett sajtot tettem, összeolvasztottam

1 dl tejszínnel, ízesítettem

borssal, 1 gerezd reszelt fokhagymával, valamint petrezselyemmel. Az egészet jól összeforraltam, majd visszatettem bele a húst és azzal is össszemelegítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr32753062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása