Eper / málnahab

Címkék: édesség eper málna

2011.05.28. 08:30

Anyukám annak idején málnából készítette, én meg arra gondoltam, miért ne lehetne eperből is... Lehetett, persze! Villámgyors és finom. Az igazi persze az lett volna, ha a tojás sárgáiból egy kis krémet is készítek a hab alá, de erre most nem volt idő.

Képek egyelőre itt is a telefonon...

30 dkg epret összeturmixoltam (legközelebb villával nyomkodom szét úgy kevesebb levet ereszt),

3 tojás fehérjét

pár csepp citromlével félig felvertem, majd hozzáadtam

6 dkg porcukrot és ezzel már keményre vertem. Ekkor hozzáadtam az eperpürét, majd ezzel is tovább vertem még egy kicsit és már kész is. Ha a hozzávalók hidegek, akkor már hüteni sem kell, azonnal tálalható, akár pudingra halmozva, akár csak úgy magában, vagy babapiskótával.

Ebből a mennyiségből 6 desszert, vagy 3 nagy uzsonna adag lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr722923869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása