Tavaly ilyentájban is megsütöttem ezt a sütit, most azonban változtattam néhány dolgon. Először is megnöveltem a cukor mennyiségét, mert tavaly írtam, hogy az jó lenne. Aztán több ribizlit raktam bele és végül jóval több túrót - hamár túrós és ribizlis... Így aztán persze még egy kis cukor mehetett volna bele a gyerekcsapatra való tekintettel, de nekem pl. így is teljesen jó volt. Ja és ezúttal valóban muffinformában, ugyancsak a gyerekekre tekintettel.

A módosított recept tehát a következő 

10 dkg vajat kikeverünk

15 dkg cukorral (lehet kicsitt több - 20 dekával pont jó lett, fele rsézben xilit/eritritol keveréket használtam) és

1 csomag vaníliás cukorral (vagy vanília kivonat/aroma), majd folytatjuk a keverést

2 tojással, majd

1.5 dl tejjel. Ezután belemorzsolunk

25 dkg túrót, majd beleszitáljuk a száraz hozzávalókat:

20 dkg lisztet és

fél csomag (6 g) (legutóbb 9-et tettem bele, nem árott neki) sütőport. Ezután óvatosan belekeverünk

25 dkg ribizlit (30 dekával már nagyon durva a helyzet :) ). 180 fokon kb 25 percig sütjük. 

Ezek az arányok jók lettek süti formában is, íme:

túrós ribizlis süti.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr622996942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása