Avagy mit főzzek ma magamnak... Amihez van itthon hozzávaló, nem kell órákat mellette állni, kedvemre való, netán még diétás is (vagy legalábbis valami ilyesmi). Nevezhetném akár cukkini lecsónak is, hiszen tulajdonképpen csak lecseréltem a paprikát cukkinire, no meg a füstölt húsárut olíva olajra. De aztán csak nem húsmentesen ettem, a gyerekeknek vásárolt grillkolbászkákból kivettem néhányat. Ezzel együtt azt hiszem, közel jártam az egészséges ebédhez és még jól is esett.

1 nagy fej fehér hagyma felét (kb 15-20 dkg) szálasra vágtam,

olíva olajon pirítani kezdtem, majd hozzáadtam

egy közepes cukkinit (kb 25-30 dkg) szintén csíkokra, valamint

2 paradicsomot vékonyabb cikkekre vágva. Reszeltem bele

1 duci gerezd fokhagymát, sóztam, borsoztam és készre pároltam. Barna rizzsel és bajor grillkolbászkákkal ettem. 2 adag lett belőle.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr853247155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hal1fan 2011.09.27. 14:29:57

Férfi létemre élvezettel olvastam, le is írtam: ez a követendő példa. Köszi.
süti beállítások módosítása