Biztosan más is járt már így. Ünnepi bevásárlás, vendégvárás, folyamatos itthontartózkodás nélkül, ami egyenes út a gyömölcskosárban aszalódó gyümölcsökhöz. Nem vagyok gyümölcssaláta párti, de most mégis ez jutott eszembe, ahogy forgattam szegényeket. Az arányok valószínűleg nem lényegesek, a cukorfelhasználás is erősen egyéni ízlés dolga, de a végeredmény meglepően jó lett. A nádcukor használata természetesen nem véletlen, imádom és szerintem ettől lesz egyáltalán valami íze... :)

Fél liter vizet felforraltam

5 dkg nádcukorral, majd hűlni hagytam. Ízesítettem

fél citrom levével és

pár csepp narancslikőrrel, majd ráöntöttem az időközben meghámozott, felkockázott gyümölcsökre, ami

2 banánból

1 almából

1 kiwiből és

3 mandarinból állt. Behűtjük és kész.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr733517288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása