Na, ez most nem jött be. Mármint a családnak, nekem nagyon is, egy hétig fogom enni a maradékot... Néha tényleg nem értem, mi történik itt. Ezt a citromos kínai kel levest hús nélkül évek óta főzöm, a férjem nagyon szerette és egy turmixolás után a gyerekek is hajlandóak voltak enni belőle. Most pedig, hogy még húst is tettem bele, nem kellett nekik. Mondjuk inkább a rozmaringgal volt bajuk, de hát eddig is tettem bele, szerintem most sem többet, mint eddig. Vagy ki tudja... Szóval, óvatosan a rozmaringgal, pedig az a kis husi igazán jótt tett a levesnek, így jóval tartalmasabb lett, ezután már csak egy kis édesség járt...

60 dkg kifilézett, lebőrözött csirkecombot (ilyet kaptam éppen, de lehet akármilyen rész is) fel tettem főni, majd a hab leszedése után

sóztam, borsoztam, dobtam bele 

pár rozmaring levélkét, 1 fej hagymát, 1 gerezd fokhagymát, majd lasanként beletettem a zöldségeket:

kb 35 dkg sárgarépát, petrezselymet, brokkolit (a rózsákat csak a legvégén), valamint

kb 25 dkg kínai kelt.

2 dl tejfölt kikevertem

1 evőkanál tejföllel, ezzel habartam be a levest, majd

citromlével savanyítottam. Kellemes, pikáns leves, így hússal pedig tartalmas is.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr313602140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása