Nem nagyon van erről mit írni. Egy villámgyors hétköznapi ebéd, ami mégis nagyon finom.

gombás zöldfűszeres csirkemell.JPG

Kb fél kg csirkemellet felkockáztam,

ztam, borsoztam, majd két adagban

kevés olajon átpirítottam. A kisült húst félretettem, a visszamaradt zsiradékra rádobtam 

kb 25 dkg gombát (természetesen szeletelve). Amikor a gomba is elkészült, visszatettem a húst, megszórtam

1 csapott evőkanál liszttel, átpirítottam, felöntöttem

tejszín és tejföl keverékével, fűszereztem

petrezselyem zölddel, kaporral, snidlinggel.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr485228017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása