brokkolikrémleves

Címkék: leves brokkoli

2010.12.11. 08:30

Nem is tudom, kihagytam még valami zöldséget, amiből nem készült krémleves? De nem baj, épp a minap beszéltük a férjemmel, hogy ha nem lennének ezek a levesek, akkor a fiam talán nem is enne zöldségeket egyáltalán. Így pedig szívesen. Még ha van is néhány kedvencebb a kedvencek között. Na nem pont ez...

Pedig jól sikerült, köszönhetően talán annak is, hogy ezúttal, kihasználva a hétvégi főzés lazább időbeosztását, alaplével készítettem (karajcsontból, jól bezöldségelve). És ha már ott volt az a főtt sárgarépa, akkor abból lett a levesbetét.

60 dkg brokkolit rózsáira szedtem, a szárakat és

30 dkg krumplit feldaraboltam és kevéske sós vízben főzni kezdtem. Az időközben elkészült alaplével folyamatosan engedtem fel (ehelyett természetesen leveskocka használható) és amikor megfőttek

1 dl tejföllel együtt leturmixoltam. Adtam még hozzá

1 dl tejszínt, valamint annyi alaplevet, hogy a kívánt sűrűséget elérjem.

borssal és egy kis curryvel ízesítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr592496826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása