Sajnos még mindig nem főzök elég tudatosan, vagy legalábbis a főzés és a bevásárlás közötti összhang gyakran megbomlik. Nehezen fogyott a pár napja vett uborka, ezért egy tzatziki-szerű kenyérre kenhető krémet szerettem volna készíteni egy ottfeljetett túró felhasználásával. Az a túró azonban már nem volt alkalmas étkezési célra... Viszont már beleéltem magam ebbe az ízvilágba, ezért a szintén lejárati idő fenyegette mascarponés dobozhoz nyúltam. És a malackaraj szlogenje után szabadon: a kapor összeköt, így került a friss uborka mellé csemege uborka és kapribogyó is. És működött! De tekintettel a kalóriatartalmomra, legközelebb lehet, hogy mégis túrót használok...

125 g mascarponét összekevertem

125 g tejföllel, belereszeltem

3/4 kígyóuborkát,

4 csemege uborkát,

1 gerezd fokhagymát, beleaprítottam

1 marék kapribogyót,

sóztam és

kaporral fűszereztem. Friss házi kiflivel ettük és pritamin paprikával.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr272506189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása