Mint azt a rántott karfiolnál írtam, azt négyből hárman szeretjük. No de a fiamnak is adni kellett valamit ebédre. Logikus lett volna, hogy akkor neki pedig rántott csirkemellet készítek, de ami sok, az sok... Úgyhogy bepácoltam és serpenyőben sütöttem meg. Olyan jól sikerült ez a joghurtos, fokhagymás, gyömbéres verzió, hogy legközelebb mi is ilyet eszünk :)

0.5 kg csirkemellet beletettem

1 doboz natur joghurtból,

néhány evőkanál szójaszószból,

zúzott fokhagymából és

reszelt gyömbérből álló pácba, majd közvetlenűl sütés előtt megsóztam és a páccal együtt párolóserpenyőbe tettem és a saját levében párolás után lesütöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr412527281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása