almakompót

Címkék: alma

2011.01.10. 08:30

Még mindig rengeteg almánk van és mivel a tárolási körülmények nem ideálisak, bizony a minőség romlásnak indult... Ilyenkor jön aztán a dilemma, hogy mindig az éppen legrosszabb állapotban lévőket együk-e, így a lehető legkevesebb kerül kidobásra, viszont mindig rosszakat ehetünk, vagy a legjobbakat válasszuk, de akkor félő, hogy sok végzi a kukában... Ti hogy csináljátok? Én úgy döntöttem, hogy frissen evéshez a legjobbakat, sütéshez, főzéshez a rosszabbakat választom... Eredetileg almalevest akartam főzni, de aztán útközben meggondoltam magam és kompót lett belőle. És milyen jól tettem! Egyszerűen nem tudok vele betelni, imádom!

Egy lábasban vizet forralok, benne

fahéjjal, szegfűszeggel. Meghámozok és felkockázok

4 nagy almát és a fűszeres vízbe teszem. Belenyomtam egy

fél citrom levét, majd magát a citromot is az almák után dobtam. Édesítettem vegyesen

mézzel, barna nádcukorral és sima cukorral (mert nem tudtam dönteni, melyiket használjam). Mikor az almák megpuhultak, hidegre tettem. De én már langyosan is rájártam...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr952557797

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Németh Bálint - KONYHANYELV 2011.01.10. 09:35:50

Jól figyelj, megmondom, milyen lesz. Megmondom, és cserébe csak annyit kérek: ha a végére érsz, jusson eszedbe, hogy én már az elején megmondtam. Hiszen tudhattad, ha elkezded, még egyszer nem kezdheted. Ami ezután történik, az még csak nem is hasonlít...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása