szünet

2011.02.07. 08:30

Rám jár a rúd. Betegség 2 in 1. Sérült a jobb kezem mutató ujja és lázas, köhögős betegség. Főzés nem aktuális, vagy csak minimál verzióban. Szerencsére a hétvégi maradékokból és a fagyasztóból elég sokág elvoltunk a gyerekekkel, először csütörtökön kellett főznöm és mindjárt egy sonkás tésztáig jutottam... Pénteken pedig egy hagymakrémlevesre neveztem be magunkat, kakukkfűvel ízesítve, elsősorban az én betegségemre tekintettel. Mondjuk közben a kötésem erősen hagymaszagú lett (nem fér semmilyen gumikesztű), de ez a dokinak valószínűleg fel sem tűnt kötözéskor, olyan eős kakukkfűkrém szagot árasztottam...

Sajnos a gyerek névnapi vacsoráját is el kellett így halasztanunk, bár ebben azért annak is komoly oka volt, hogy a férjem sem volt itthon.

Úgyhogy most előveszek néhány olyan ételt, receptet és fényképet, amik már régebb óta itt várakoznak vázlatban, de valamiért nem került rájuk sor.

És milyen furcsa. Hiányzik a főzés. Ezt sem hittem volna mondjuk egy évvel ezelőtt...

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr232640400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása