Vagyis ahogy mi hívjuk: apacsinta, merthogy ez a férjem specialitása. Ezúttal azonban én készítettem (mondjuk meg is kaptam, hogy apáé azért jobb...), mert a lányom rejtélyes okból kifolyólag nem hajlandó megenni a hortobágyi húsos palacsintát. És ha már úgyis sütöttem a palacsintákat, hát neki ilyet készítettem, nehogy éhen haljon a családi menzán...

nálam ez egy adag palacsinta tészta:

15 dkg liszt,

csipet só,

1 tojás,

kb 2 dl tej és

kb 2 dl szódavíz, vagy ásványvíz. A hozzávalókat összekeverjük és kissé vastagabb palacsintákat sütünk úgy, hogy csak az egyik oldalt sütjük készre. Mikor megfordítjuk, akkor a palacsinta felét megtöltjük kedvünk szerinti hozzávalókkal (jelen esetben

hagymát és házi füstölt sonkát előre megpirítottam, reszelt sajttal megszórtam), majd a palacsinta másik felét is ráhajtva mindkét oldalt megsütjük.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr752765574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása