rántott karaj

Címkék: sertés hús

2011.05.25. 08:30

Ritkán készítek rántott  dolgokat, akkor is inkább gombát, karfiolt, vagy az én speciális csirkefalatkáimat. Most azonban a karajra is sor került. Nem lett rossz, de ez az az étel, amit tán még a legrosszabb étteremben is jobban csinálnak, mint otthon. Legalábbis szerintem. Hogy tökéletesen puha legyen és a legkevésbé sem száraz. Nem tudom, mi a titok, majd ha lesz időm utána nézek. Nem, nem lett rossz, sőt jó is az enyém is csak nem annyira, amennyire szerettem volna. De azért petrezselymes krumplival és spárgával körítve nagyon jó kis ebéd lett így is.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr152923879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piszt-ráng 2011.05.28. 16:37:17

Én nem sózom meg a húst mer a sónak nedv szívó hatása van és az szárítja a húst,ráadásul a hús zamata az olajba kerül amit nem eszünk meg ,Pörköltnél húslevesnél,előre sózok.Rántott húsnál tojásba és a lisztbe teszek sót,Panírozás után pihentetem és forró olajba fedő alatt rántóm.Nagyobb mennyiségnél a fedőről lecsapodó pára miatt a bunda leeshet, ezért óvatosan kell levenni a fedőt és a rajta levő nedvességet a mosogatóba kell csöpögtetni.
süti beállítások módosítása