tarhonya leves

Címkék: leves magyaros

2011.06.08. 09:00

Egy újabb magyaros leves a férj kedvéért, a friss hozzávalók miatt azonban valahogy mégis könnyednek és frissnek tűnt...

2.5 dkg mangalica zsíron megpirítottam

10 dkg tarhonyát, majd

2 szál újhagymát. Megszórtam

piros paprikával, majd felöntöttem vízzel.

Sóztam, beledobtam

egy fél paradicsomot, paprikát és egy kisebb csomó petrezselyemzöldet.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr272960985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása