zöldborsós tészta

Címkék: zöldborsó tészta étel

2011.06.13. 09:00

Egy újabb gyors tésztaebéd koranyári hangulatban. Az igazság az, hogy előbb kezdtem el párolni a borsót, mint ahogy kitaláltam volna, hogy mi lesz belőle, csak azt tudtam, hogy fel kell használnom ezt a kis maradékot, mert két napig nem lesz itthon főzés. Aztán olyan jól sikerült, hogy többszöri ismétlés várható. 

 

25 dkg kifejtett borsót megpároltam

kevés vajon, sóval, borssal. Közben odatettem a vizett forrni a

25 dkg tésztának (jelen esetben makaroni), egy serpenyőben pedig maradék

bacont, sonkát (összesen kb 10 dkg) pirítottam, majd

5 dkg krémsajttal és

kevés tejszínnel összeforralva mártást készítettem. Megszórtam bőven

petrezselyemmel és belekevertem az időközben megpuhult borsót is. Mikor a tészta megfőtt, azt is átszedtem a mártáshoz (nem baj, ha főzővíz is megy vele) és kicsit összemelegítem, hogy az al dentere főzött tészta még egy kis mártást is magába szívjon.

Reszelt parmezánnal megszórva ettük.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr822969158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása