Padlizsánkrémleves krémsajttal

Címkék: leves padlizsán

2011.08.26. 09:30

Nem volt túl sok kedvem mostanában főzni. Meleg volt/van, mindig hiányos a család, ráadásul aki volt, az is gyomorproblémákkal... Szóval eléggé minimálverzióban megy a dolog... Ez a leves sem nagy kaland, de ha már itt volt ez a darabka padlizsán anyukámtól, akkor csak kell kezdeni vele valamit. Naná, hogy krémlevest. És bár saját tapasztalat, hogy a padlizsán sütőben sütve hozza a legjobb formáját, naná, hogy ennyiért nem kapcsoltam be. Azért jó lett ám így is! (kár, hogy ezek a krémlevesek számomra fotózhatatlanok...)

1 db 25-30 dkg-os padlizsánt meghámoztam, felkockáztam és

kevés olíva olajon sütni kezdtem.

Sóztam, borsoztam, hozzáadtam

1 fej hagymát szintén felkockázva, majd amikor már kellemesen sült színeik voltak, akkor

2 gerezd fokhagymát is, reszelve.

Vízzel felöntöttem (ekkora adagért nem vettem elő a literes csirkealaplevet, a leveskockát pedig a már eleve túlsózás miatt nem vetettem be), puhára főztem ésekkor tettem bele

10 dkg krémsajtot. Turmixolás, felrottyantás és kész. Ja,

kakukkfűvel ízesítettem. 3 adag lett belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr133173579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása