És folytathatnám a címet így: sült padlizsánkockákkal, fűszeres tejföllel és tepsiben sült krumplival. De így egy kicsit hosszú lenne. Ennek ellenére ez egy nagyon egyszerű és viszonylag gyors ebéd volt, hirtelen felindulásból elkövetve. A gyors húsétel eredeti elképzelés szerint csirkemell lett volna, ez azonban elfogyott a piacon, mire odaértem. Kaptam viszont szép karajt és hát ezt sem hosszabb idő elkészíteni. Találtam a fűszertartó dobozomban "gyári" gyros fűszerkeveréket és mivel a férjem leszokott ennek használatáról gyroskészítés során, most én használtam el. A karajsütés során azt hiszem, csak az a lényeg, hogy ne süssük túl. Forró serpenyőbe tesszük, nem piszkáljuk és amikor a teteje kifehéredett, akkor megfordítjuk és pár perc múlva kész is.

A padlizsánt meghámoztam, felkockáztam, 

sóztam, borsoztam és egy másik serpenyőben

olíva olajon megsütöttem.

A tejföl 

fokhagymától

sótol, borstól és kaportól lett fűszeres. Egyébként pedig a 

krumplihámozással, darabolással, olajozással és sózással kezdtem a főzést, mert mire ez megsült a tepsiben, addigra a többi is elkészült odafönt. A végeredmény pedig egy görögös hangulatú étel lett, hatalmas sikerrel.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr103199851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása