Pesztós tészta

Címkék: bazsalikom olaszos tészta étel

2011.09.16. 08:30

Vannak ételek, amelyek nem értem, hogyan nem kerültek még fel a blogomra. Vagy azért, mert ez alatt a másfél év alatt is gyakran főztem, mégis kimaradtak valamiért, vagy azért, mert tényleg nem főztem meg őket és azt nem értem, hogy miért nem. Ez a pesztós tészta az utóbbi kategória. Férjemmel mindketten rajongunk a tésztaételekért, a bazsalikomért, a pesztós tészta meg magyarul akár bazsalikomos tészta is lehetne... Azt, hogy az idén miért nem főztem, még csak-csak megértem, egy-egy cserép bazsalikom megvásárlásakor nem feltétlenül jut az ember eszébe ez az étel, de az előző években egész ültetvényünk volt különböző fajtájú bazsalikomokból. De most a véletlenek összejátszásakánt - pár hete vettem egy kis üveges félkész pestot, tegnap pedig meglehetősen későn, irgalmatlanul éhesen értem haza - mégis elkészült, még ha csak félig saját előadásban is.

 

30 dkg spagettit odatettem főni, közben

2 gerezd fokhagymát lereszeltem, 

kevés olíva olajon megfuttattam, majd rákanalaztam egy 

130 grammos fenyőmagos bazsalikom konzervet és reszeltem rá

bőven parmezán sajtot. A kifőtt tésztát beleforgattam és kész. Nagyon jólesett, úgyhogy legközelebb kibróbáljuk a saát bazsalikomosat is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr313229556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása