Éttermek

Címkék: kritika egyéb étterem

2011.11.01. 08:30

Úgy alakult, hogy az utóbbi pár napban négyszer is étteremben ettem. És mivel minden alkalommal jókat, ez sajnos szörnyű hatással volt a mérlegre. Lássuk, hová nem megyek többet, e káros hatást elkerülendő :)

Enying: Bozsoki Boszorkánykonyha

Egy régi moziépület került átalakításra étteremmé, tele boszorkányfigurákkal. Ezzel együtt látványban, hangulatban semmi különös. A kiszolgálás gyors és kedves, az adagok hatalmasak. Amit ettem, az egy menü ajánlat volt (nem napi gyors, hanem a konyhafőnök által az a la carte ételekből összeállítva)

Sütőtökpüré leves: kicsit híg, de mivel az én ízlésemnek megfelelően inkább sós, mint édes, ízlett. (7) (kollégák: húsleves jónak minősítve)

Póréhagymával és sonkával töltött pulykamell rántva, héjas sült krumpli karikákkal: a hagyma és a sonka valami tojásos vivőanyaggal került bele, amit én nem nagyon szeretek, ráadásul egy leheletnyivel hosszabb sütési idő sem ártott volna. Igaz, így legalább nem volt száraz. Az ízek összességében egyébként kellemesen voltak, dominált a póréhagyma. (6) (kollégák: camambert-tel töltött pulykamell, szintén jó)

Narancsos palacsinta narancsos vaníliás öntettel: ez jó volt, annak ellenére, hogy nekem egy kicsit túl édes volt és a narancsdarabok is viccesek voltak egy kicsit a palacsintában (7) (kollégák: somlóiszerű édesség vanília fagyival felturbózva, belekóstoltam, naggggyon durva :) )

Összegezve: ha erre járunk, bátran beugorhatunk enni, nem tűnik egy átvágós helynek, sőt, határozott igyekezetet vélek felfedezni. Éhen biztosan nem maradunk és van esély jól sikerült fogásokra is.

Szekszárd: Bella Napoli

Pinceétterem a város központjában (vagy legalábbis közel ahhoz), olasz tulajdonossal, olasz étlappal, jó borokkal. Különleges a hely, kiszolgálás rendben, az ételek igényesek, "valódinak" tűntek. A fentiekben leírt ebéd miatt csak egy tésztát választottam, mégpedig házi tagliatellét szárított paradicsommal, padlizsánnal, bivalymozzarellával. Legalábbis az étlep szerint, mert az ételbe beépítve nem tudtam elkülöníteni. De miután nagyon finom volt könnyen lehet, hogy valóban az volt. Leheletnyit nekem túl olajos volt összességében (9) Kollégám pizzát evett, vékony tésztájú fajtát, nagyon ízlett neki is. Feltétlenül ajánlom az éttermet az olasz ízek rajongóinak!

Fülöpszállás: Kígyósi Csárda

Egyik kedvenc éttermem és ezúttal sem csalódtam. Kellemes csárdahangulat -  ebből a típusból kevés helyen sikerül igazán hangulatosat és kevéssé giccseset összehozni, itt igen. A kiszolgálás mindig barátságos, a gyorsasággal előfordulnak kisebb problémák, de még egyszer sem volt vészes. Náluk is szívesen eszem harcsapaprikást, ezúttal azonban picit változtattam. A harcsa maradt, de most valamilyen bundában grillezve, fokhagymásan, paprikás gombaszósszal, baconbe tekert túróscsusza "rétessel". Fantasztikusan finom volt, szépen tálalva, ez nálam 10! Aki erre jár (Kecskemét és Dunaföldvár között félúton), az feltétlenül ide időzítse ebédjét vagy vacsoráját!

Budapest: Apacuka Bisztro (Ráday utca)

Kellemes kis hely, bár a stílust én nehezen lőttem be, de ennek nincs is jelentősége. Életem első rizottóját ettem itt (jobb későn, mint soha) és ezt maradandó élménynek érzem. Ha ilyen a rizottó, akkor én imádom! Ja, egyébként sütőtökös, parmezános volt, részemről 10! Partneremet kérem, hogy kommentelje be az ő pontszámát! Bármikor benne vagyok az ismétlésben. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterlancfoz.blog.hu/api/trackback/id/tr953340224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása