Gondolkodtam, hová írjam ezt, végül úgy döntöttem, nem írok másik blogot, csak egy új rovatot nyitok. Ahogyan olvasgatom mások receptjeit ötletet meríteni, talán én is segítségére lehetek másoknak kirándulásaik megtervezésénél. Ráadásul így elég egyszer elmesélnem, nem kell mindenkinek külön-külön... Na jó. Ez persze vicc volt.

Hát, mit mondjak, jó volt! Régóta vágytunk már a Börzsönybe, eddig ez kimaradt. De jobb későn, mint soha, tényleg érdemes, máris visszavágyunk. Persze, nem csak a tájon múlik a jó közérzet ilyenkor. Sikerült olyan szállást találnunk, amivel teljesen elégedettek voltunk. Különösen jó érzés ez azért, mert az elején volt bennem egy kis félelem. Eredetileg egy másik szállodába készültünk a közelben, de ez az ajánlat szinte féláron volt ahhoz képest, úgyhogy ezt választottuk végül. Az aggodalmam oka éppen az ár volt. Mert bár kétségtelen, hogy nem mindig és mindenkor van összefüggés az ár és a minőség között, jellemzően azért igen. Ráadásul egy fél csillaggal kevesebbje is van. De ez az eset, amikor azt kell mondjam, kitűnő minőséghez jutottunk igen kedvező áron. És nem árulok tovább zsákbamacskát, szállásunk a Tó Wellness Hotel volt Bánkon.

Csak ajánlani tudom,még akkor is, ha voltak kisebb bakik pont az étkezés területén, de az volt az érzésünk, hogy ez alapvetően csak a teltház miatt. Lehet, hogy egyelőre nincsenek hozzászokva... De ha így folytatják, kénytelenek lesznek :) Meg van itt minden, ami kell: kellemesen berendezett szobák, kifejezetten szép fürdőszobákkal. Hatalmas wellness részleg, mindennel felszerelve, amit el lehet képzelni (ha nagyon kötekedni akarnék, akkor a szauna lehetne nagyobb...). Hangulatos étterem kilátással a tóra és a kertre - ezt egyszerűen imádtam! És amit még nagyon szerettem, hogy az étteremben mindig  halk, "fogyaszható" jazz szólt. Ez nem véletlen, a szálloda elkötelezett támogatója a Bánki Jazz Fesztiválnak, a kertjében is Louis Amstrong szobra áll és a kávézó is ennek jegyében dekorálva.

De ha már én is gasztroblogger lettem... Azóta érzékenyebb vagyok a gasztronómiával kapcsolatos dolgokra. A félpanziós vacsorákat svédasztalos rendszerben bonyolították és olykor bizony előfordultak kifogyások... Az ételek minősége közepes volt. Ízletes, de semmi különös. Minden alkalommal volt egy-egy kifejezetten jól sikerült dolog (húú, az a vargabéles...), de kevésbé jól sikerült dolgok is... Csak ezért tehát nem jönnék vissza, de az összhatáson nem is rontott, minden este jóízűen bevacsoráztunk és a reggelik is kellemesek voltak.

Összességében bármikor szívesen visszajönnék ide, nyugodt lelkiismerettel ajánlom mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.